סוף לדרמה • האברך שטבע ייטמן בבית העלמין ברכסים

    עיקר הבעיה לאפשר שם את קבורתו הייתה בשל ויכוח בין רכסים למועצת זבולון על אישור הקבורה היות ואינו מתגורר ברכסים.
    איתי גדסי 1 Comment on סוף לדרמה • האברך שטבע ייטמן בבית העלמין ברכסים

    לאחר שאמש התגלתה בעיה בנוגע למקום הקבורה של האברך ישראל ועקנין ז"ל שטבע בשפך נחל חדרה בשל מגוריו בעיר חדרה • לבקשת ארגון הרבנים "בנועם", לשכות השרים דרעי ואזולאי התערבו והושג סיכום

    עיקר הבעיה לאפשר שם את קבורתו הייתה בשל ויכוח בין רכסים למועצת זבולון על אישור הקבורה היות ואינו מתגורר ברכסים.
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שאמש (רביעי) התגלתה בעיה בנוגע למקום הקבורה של האברך ישראל ועקנין ז"ל שטבע בשפך נחל חדרה בשל מגוריו בעיר חדרה, ורצון משפחתו לקברו ברכסים, בסמוך לבני המשפחה, התערבו לשכות השרים אריה דרעי ודוד אזולאי ובהתערבות אינטנסיבית של חבר הכנסת יגאל גואטה ומיכאל מלכיאלי  -הושג סיכום שוקנין ז"ל מחדרה יקבר ברכסים לבקשת בני המשפחה.

    עיקר הבעיה לאפשר שם את קבורתו הייתה בשל ויכוח בין רכסים למועצת זבולון על אישור הקבורה היות ואינו מתגורר ברכסים. והחוק מאפשר רק לתושב העיר להיקבר בתחום העיר. ההלוויה תצא מבית הוריו רחוב התמר 5 רכסים בשעה 17:00 לבית העלמין בכפר חסידים.

    הבוקר, סיפר חמיו ב'קול חי' על הרגעים הדרמטיים אמש, "פתאום, שני החתנים שלי והבן שלי, בשבריר שניה נסחפו למים. התקשרו אלינו בטלפון ואמרו לי 'אבא תבוא דחוף, הם נסחפים במים', היה מרחק גדול ביני לבינם, האדמה הייתה חולית, הורדתי את הבגדים, נכנסתי וניסיתי להציל אותם ולא עלה בידי, הבן שלי שם אותו על הכתפיים ויחד איתי משכתי את ישראל לחוף".

    "לאחר מכן עשיתי לו החייאה, וראיתי שאין לו כבר דופק ונשימה עד שבאו כוחות ההצלה", סיפר ביטון כשדמעות חונקות את גרונו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבוד השרים דרעי ואזולאי. הבעיות האלו קיימות כל יום – לא רק בעת אסון. אל "תפתרו בעיות" כדי לפרוט על מיתרי הרגש של המצביעים הפוטנציאליים שלכם לאחר אסון מחריד. אנא טפלו בשורש הבעיות האלו באופן כללי. זה אמנם יתן לכם פחות כותרות ופחות ישפיע בקלפי אבל תצברו המון זכויות בקלפי שלכם בשמים.